Vzdálená pomoc
Jednoduchý způsob jak provést servisní zásah odkudkoliv. Domluvme si schůzku přes QuickSupport.
Jiří MAŠEK: Vedoucí IT pracovníků
Stáhnout TeamViewer QuickSupport Před začátkem vzdálené pomoci si nejprve stáhněte aplikaci TeamViewer QuickSupport ZDE.
Jak to funguje
- Se svým servisním technikem si dohodnete termín vzdálené schůzky a stáhnete si aplikaci TeamViewer QuickSupport.
- Aplikace pro vzdálenou pomoc se neinstaluje. Pouze si ji stáhnete do svého počítače a spustíte.
- Servisní technik vás požádá o sdělení vašeho ID a hesla. Tyto dva údaje vám aplikace sama vygeneruje, jakmile ji spustíte. Údaje si nemusíte poznamenávat, během spuštění je budete mít stále na očích.
- Po celou dobu, kdy bude technik servisní zásah na vašem počítači provádět, uvidíte co dělá, jakoby seděl vedle vás. Nemůže vám tedy koukat do soukromých složek apod. aniž byste se o tom věděli.
- Po skončení zásahu aplikaci vypnete a nikdo se k vám již nepřipojí.
Je to bezpečné
Po celou dobu zásahu vidíte co se na vašem počítači děje a kdykoliv můžete aplikaci ukončit a spojení přerušit, pokud byste měli pocit, že se děje něco nesprávně. Pokud není aplikace puštěná, nemůže se k vám nikdo připojit. Nehrozí tedy, že by se k vám vzdáleně někdo připojil, aniž byste to věděli.
Více o bezpečnosti a zásadách aplikace TeamViewer naleznete přímo na webu výrobce.
Shromažďování osobních dat
Během relace vzdálené pomoci o vás neshromažďujeme žádné osobní ani kontaktní informace. Veškerá komunikace je šifrovaná a vzájemně si vyměníme pouze unikátní číselné kódy, které nemohou vést k identifikaci vaší osoby.
Domluvme si schůzku Napište nám