Weby, internetové prezentace
Internetová prezentace je dnes samozřejmou součástí marketingového mixu každé firmy. Bohužel je i dnes kvalita firemních webů často nevalná a neodráží potřeby zákazníků. Ať už se jedná o technicky špatně odvedenou práci, nebo nekvalitní obsah, který vzbuzuje v zákaznících nedůvěru, vždy to má neblahé důsledky na vaše podnikání. Pojďme si říct, jak vám s tím můžeme pomoci.
Web je vaše sídlo na internetu
Když pozvete své zákazníky na oběd, schůzku nebo prezentaci svého sídla, vždy se snažíte, aby vše fungovalo na jedničku. Víte, že na každém detailu záleží. Myslete na to také při návrhu svého nového webu. Nesnažte se věci za každou cenu zlevnit na úkor kvality. Váš nový zákazník se na internetu rozhoduje zda vás osloví obdobně, jako když přijde do vaší firmy. Čeká, že jej přivítáte přátelsky a s patřičnou vstřícností. Dopřejte mu to.
Řekněte zákazníkům co umíte
Znáte dobře obor svého podnikání a tak nějak předpokládáte, že jej zná i váš zákazník. To je častý omyl. Váš zákazník téměř jistě nezná váš obor ani z poloviny tak dobře jako vy. A to je správně, proto vás hledá. Připravte pro svůj web obsah, který vašim zákazníkům dobře vysvětlí co děláte a co to znamená pro ně. Cokoliv můžete doplňte fotografiemi, zvyšuje to vaši důvěryhodnost.
Přiveďte nové zákazníky
Připravíme spolu přátelský web, který dělá vašim zákazníkům radost, jeho návštěvnost je ovšem nevalná. Máme totiž sídlo, ale nevedou k němu cesty. Abychom zákazníky na váš web dovedli, je potřeba zapojit on-line marketingové kanály, které vám zákazníky přivedou přesně ve chvíli, kdy vás hledají. Ať už se jedná o sociální sítě, vyhledávače nebo profesní katalogy, vždy vám pomůžeme vybrat to co pro vás má smysl. Naučíme vás, jak si s on-lline marketingem poradit, nebo to převezmeme za vás a ušetříme vám starosti.
Udržujte web aktuální
Nezapomeňte, že nic není horší, než když se vám zákazník nedovolá, protože máte v kontaktech neaktuální telefonní číslo. Vždy udržujte svůj web aktuální. Aby vám to šlo snadno, máme pro vás redakční rozhraní QuickEdit, se kterým to jde jedna, dvě.
Měřte svůj úspěch
Navštěvují váš web návštěvníci, kteří odpovídají vaší cílové skupině? Najdou bez problémů kontaktní formulář? Chodí na ty správné stránky a rozumí jim? Na to vše vám odpoví nástroje pro analýzu návštěvnosti. Z čísel, která dostanete budete nadšení a pomohou vám při dalším rozhodování, na co se v budoucnu více zaměřit.
Kolik web stojí
Na kolik vás web vyjde, záleží zejména na tom, co od něj očekáváte. Umíme pro vás udělat malé weby za pár tisíc korun, které vám poslouží jako dobrá vizitka. Umíme ale také velké weby nadupané různými vychytávkami, rezervačními formuláři nebo s napojením na externí programy a systémy. Pro každý projekt proto nejprve vytvoříme rámcový rozpočet, abyste věděli do čeho jdete. Rámcové ceny služeb najdete v našem ceníku.